Faq

پرسش های عمومی

آدرس دفتر: تهرانسر، بلوار لاله، نبش نفت شمالی مجتمع آرن مال، طبقه دوم

آدرس انبار:

شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در صفحه تماس با ما، ارتباط لازم با مجموعه را برقرار نمایید.

سوالات مربوط به بخش مالی

مشتری‌های جدید باید به اندازه رقم سفارش خدمات خود هزینه را پرداخت کنند ولی مشتریان قدیمی با توجه به اعتبارشان حتی در صورت منفی شدن حساب خدمات به آن‌ها ارائه خواهد شد.

برای شارژ کیف پول خود و استفاده از خدمات ما ۲ راه وجود دارد :
  1. پرداخت آنلاین و استفاده از درگاه موجود در سایت بسپارید (دارای امکان استفاده از شارژ هدیه)
  2. تماس با پشتیبانی و دریافت شماره کارت جهت واریز کارت به کارت

در صورتی که از طریق پرداخت آنلاین شارژ کرده اید بلافاصله پس از پرداخت می‌توانید شارژ خود را در صفحه اصلی داشبود پنل کاربری مشاهده کنید.

سوالات مربوط به بخش انبار

در صفحه مربوط به ثبت سفارش این سرویس یک فایل جهت محاسبه هزینه انبار قرار گرفته که می‌توانید با کلیک روی این لینک به صفحه مربوطه رفته و با وارد کردن تعداد و ابعاد کالای مورد نظر اجاره فضای انبار برای یک ماه آن کالا را مشاهده کنید.

همانطور که می دانید انبار ما در تهرانسر قرار گرفته است. در صورت نیاز به استفاده از خدمات پرداخت درب منزل قرارداد با اداره پست منعقد می‌کنید و انبار ما به‌عنوان طرف حساب شما به شرکت پست معرفی می‌شود در صورتی که نیاز به راه‌اندازی سرویس پرداخت درب منزل نداشته باشید کافیست محصولات خود را با هماهنگی قبلی برای ما ارسال کنید و رسید کالای خود را دریافت کنید.

پیشنهاد می‌شود برای بهره‌مندی از سیستم انبارداری و کنترل موجودی محصولاتتان در سایت همکار ما «زیباباکس» به‌عنوان فروشنده ثبت نام کنید تا ضمن بهره‌مندی از امکان فروش بدون کمیسیون بتوانید موجودی لحظه‌ای کالای خود را در انبار کنترل کنید

با توجه به نوع کالا و خدمات مختلف بسته‌بندی ارائه می‌کنیم که در هر شرایطی مناسب ترین نوع بسته‌بندی برای کالای شما انتخاب می‌شود خدمات سلفون کشی حباب پیچ کردن و تسمه کشی کالاهای مختلف و پرینت سفارش‌ها و همچنین الصاق آن روی سفارش در انبار همراه سِلِر انجام می‌شود.

برای استفاده از سرویس جمع‌آوری در محل لازم است سفارش خود را تا پایان ساعت کاری روز قبل به همکاران ما اطلاع دهید در غیر این صورت هر روز فرصت دارید تا ساعت ۱۱ صبح ظهر کالای خود را به یکی از آدرس های دفتر و یا انبار مرکزی ما ارسال کنید

برای این کار می‌توانید فایل لیبل و رسید محموله را دانلود کنید و از طریق واتساپ یا ایمیل فایل‌های مورد نظر خود را برای همکاران ما ارسال کنید همچنین می‌توانید با پرداخت هزینه مدیریت ماهانه پنل فروشنده, کار ساخت محموله و پرینت ها را نیز به ما بسپارید

می بایست جهت دریافت فایل اکسل با پشتیبان انبار از طریق واتساپ ارتباط گرفته و نام کد تنوع و تعداد هر محصول را در یک فایل اکسل وارد کرده و برای همکاران ما ارسال کنید.

ضمنا برای جلوگیری از بروز اشتباه لازم است از دستورالعمل های ورود کالا به انبار پیروی کنید

اگر فروشنده دیجیکالا باشید در صفحه مربوط به محصولات گزینه ای برای دریافت لیست محصولات وجود دارد می‌توانید همان لیست اکسل را برای ارسال مرسولات به انبار ما استفاده کنید

سوالات مربوط به ارسال بار به انبار دیجیکالا

همراه سِلِر مرجع خدمات فروشندگان اینترنتی است که برای تحویل کالا به انبار دیجی کالا دارای چند سرویس است مشتریان با توجه به نیاز خود میتوانند یکی از سرویس‌های مارا انتخاب کنند

اگر تعداد کالا تکی یا زیر ۵ عدد است ارسال تکی و اگر محموله است بر اساس محموله و اگر هر روز محموله دارید سرویس ماهانه را انتخاب کنید. حتی اگر یک روز در میان ارسال دارید سرویس سه روز در هفته نسبت به ارسال تکی محموله به صرفه تر است. اگر حجم بار شما چند محموله است به تعداد متوسط روزانه آنها سرویس ماهانه سفارش دهید.

درصورتی که خودتان قصد تحویل مرسوله ها را دارید ما هر روز از ساعت ۹ تا ۱۲ در محل انبار (?) و یا آدرس دفتر (?) آماده ی تحویل گرفتن محموله‌های شما هستیم .

سرویس‌های جمع‌آوری و ارسال ما انباردانش و انبار بادامک را تحت پوشش قرار می‌دهند ولی برای مشتریان انبار امکان ارسال به تمامی انبارها با سرویس پیک فراهم است.

ساعت تحویل محموله خود را در آخرین بازه زمانی روز مورد نظر انتخاب کنید در حال حاضر حساسیت در ساعت انتخاب تحویل محموله در انبار دانش بیشتر است.

محموله‌های دریافت شده از مشتریان روزانه تا قبل از ساعت ۱۸ تحویل انبار دانش دیجیکالا می‌شود ولی برای جلوگیری از تاخیر حواله ورود محموله‌ها را ساعت ۱۲ برای انبار ارسال می‌کنیم.

سرویس‌های همراه سِلِر کالاهای لارج تا ابعاد یک متر و وزن پانزده کیلوگرم را تحت پوشش قرار می دهند برای هماهنگی ارسال کالاهایی با ابعاد و وزن نامتعارف از قبل با مشاورین ما هماهنگی لازم را به عمل آورید.

در حال حاضر این سرویس به صورت رایگان و تنها با پرداخت هزینه پستی توسط دیجیکالا انجام می‌ شود.

برای دریافت کالاهای مرجوعی کافیست با مشاور خود در همراه سِلِر هماهنگ کنید تا روز مورد نظر را به شما اطلاع دهد سپس نسبت به ثبت درخواست دریافت کالاهای مرجوعی از انبار دیجی کالا اقدام کنید در صورتی که سرویس مدیریت پنل فروشندگی را خریداری کرده باشید این کار توسط کارشناسان ما انجام می‌شود.

توجه داشته باشید از قبل می باید کارت ملی صاحب پنل فروشندگی را برای ما ارسال کنید.